Ben Kimdirim? #Başlangıç Part 1

Herkese merhaba!
   Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz. Evet blog duyurusunu @iyibirgelecek (instagram) ile yapmadık, ben de daha paylaşmadım ama paylaşmış farz ediyor ve hepinizi selamlıyorum.
   Bu yazıda kendimi çok kısa bir şekilde tanıtacağım. Öncelikle 11. sınıfa geçtim ve Giresun'da herhangi bir fen lisesinde okuyorum. Teog puanım 483 idi. Çok yüksek hedeflerim var. Hayatımda her zaman en yüksekleri hedefledim. Gerçekten istediğim hedefler bunlar. Konuya şöyle bir giriş yapmak istiyorum. 2015 yazında instagramda @hedeflervehayaller kullanıcı adı ile paylaşımlar yapıyordum instagram'da. Belli bir kitleye ulaşmıştım. O zamanlar herkes bana "Nasıl bu kadar ders başında durabiliyorsun?" şeklinde sorular soruyorlardı. Burada bu soruyu tekrar yanıtlamak istiyorum. Gerçekten istemek ile. Hani bu söz ile olmayacak kalpten bunu isteyeceksin. Bence atıyorum "gerçekten" tıp isteyen biri masa başına oturmaktan zorlanmaz. Yorulsa da o yorgunluk ona çok güzel gelecektir. Hani her zaman çalışmak istemelidir bence. Bu sadece tıp için değil, mühendislik hukuk için; hepsi için geçerli gerçekten isteyin. Neyse bu konuya daha sonra değiniriz, demek istediğim masa başına oturmak kalpten o mesleği istemek, tutku ile bağlanmak ile olur. 
   Her neyse. Ben devam edeyim. Hedefim tıp. Ama öyle çok para kazandırdığı için falan değil. Benim şu tıp istediğimi şöyle düşünün. İnsanlar ve o insanlardaki hastalıklar tıpkı bir bulmaca gibi, o hastalıkları teşhis etmek ve onlara tanı koymak. Ve şöyle söyleyeyim ki bulmaca çözmeyi çok severim. Ve ola ki gerçekten başarabilir, doktor olabilirsem mesleğimde en en en iyisi olacağıma inanıyorum. Evet tıp istiyorum peki ya hangi üniversite. Bakın o konuda ben de pek emin değilim zaten emin olmamam iyi, çünkü o biraz son sene olacak iş. Ama YGS'de belli bir hedefim var. Ben her zaman çalışmalarımı YGS'yi fulleyeceğim inancı ile yapıyorum. Evet yapabilirim, zor ama imkansız değil. Sizler de yapabilirsiniz, herkes yapabilir. Evet gerçekten zor 160 soru 160 dakika. Ama zaten kolay bir şey olsa herkes yapmaz mıydı? Herkes fullemez miydi YGS'yi. Bazen diğerlerinden daha çok fedakarlık yapmak gerek. Uykundan, arada sosyal hayatından, hatta belki daha büyük şeylerden. İşşte öyle arkadaşlar benim üniversite hayallerim böyle...
   Büyük hedefler büyük hedefler dedim değil mi? Şimdi diğer bir hayalimden bashedeceğim. Ve bu hayalimi gerçekleştirebilmem için şu an 1 yılım var. O hayalim Google Science Fair.

Ne diyor bu kız? Hemen açıklayayım, Google'ın 13-18 yaş aralığını kapsayan bir bilim yarışması var. Aslında geçen sene bu yarışmaya katılacaktım, hatta hazırlanıyordum. Teorik olarak hazırdım, ama yaşadığım yerde bu fikri hayata geçirmem zordu. Ben de bu seneki yarışmaya katılamadım. 2017'dekine katılacağım inşallah. Bu sene çalıştğım fikir çok zor, dediğim gibi şu sıralar hayata geçiremeyebilirim. Aklıma daha pratik ve hayata geçirebileceğim bir fikir geldi. Karahindibalar ile ilgili 


Projeye henüz başlamadım ama ygs çalışmamı azıcık toparlayıp hemen başlamayı düşünüyorum. Hatta yüzeysel olarak aşamalarımı sizlerle bu blog üzerinden paylaşacağım :)

Her neyse. Şu anlık bu kadar daha çok aklımda olan, sizlere anlatmak istediğim şey var ama şimdilik bunlarla yetinelim :) Bugün bir tane daha yazı yayınlamayı düşünüyorum, bu blogda neler paylaşacağıma dair. Umarım şimdiden yazılarımı beğenirsiniz  :) Aklımda bu bloga dair çok güzel fikirler var. Sanırım bu akşam gibi paylaşırım... :)



Şimdilik görüşmek üzere hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Titanium Tube | Baojititanium.blogspot.com
    I have been making baojars a can titanium rings be resized lot of money titanium scooter bars and not only titanium tube with my baojars. But in reality, is titanium lighter than aluminum I am not only betting on football, it is micro titanium trim also

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Karaağaç Yayınları Fizik Fasikülleri #KaynakÖnerisi ||

Ekim Düşü

Güneşi Evcilleştirmek: DYSON KÜRESİ